donderdag 1 maart 2018

Something old, something new...with video tutorial




Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik hier op het blog om jullie een leuke video tutorial te laten zien. Deze video maakte ik voor het blog van Colourstock.

In deze video gebruik ik twee techniekjes met Copic Markers die je zowel los van elkaar als samen kunt gebruiken.

Ik ging aan de slag met Copic Refills, scheerschuim, oud pasje, een stempel van Penny Black, Activator vloeistof en Copic Markers.

Maar niet allemaal tegelijk natuurlijk:-)


In het filmpje zien jullie eerst een wat oudere techniek over hoe je achtergrondjes kunt maken met scheerschuim en Copic Refills.

En in het tweede gedeelte van het filmpje laat ik jullie in het kort zien hoe je op de gemaakte achtergrondjes de mooie stempels van Penny Black kunt gebruiken.

          

Ik koos deze keer niet voor het Perfect Colouring Paper dat ik eigenlijk altijd gebruik, maar het wat dikkere papier van Sheena Douglass. Dit papier is 300gram, misschien kan het ook gewoon op een wat dunnere soort. Maar ik koos deze voor de zekerheid, i.v.m. het scheerschuim dat je gebruikt.

Ik maakte van de vier voorbeeldjes die jullie op het eind van het filmpje zagen twee kaarten. 
Deze zien jullie hieronder...


Ik heb ze simpel gehouden door ze uit te snijden met mijn favoriete rand stansen van My Favorite Things en de tekstjes zijn van Marianne Design - Eline's Mindfulness.
Gemat op oranje cardstock en daarna op een witte basiskaart geplakt.


Ik hoop dat jullie het een leuke en leerzame video vinden en er zelf ook mee aan de slag gaan!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: