zondag 3 september 2017

Happy Purrthday

Hallo blogvolgers,
Deze kaart maakte ik voor het blog van Hobbycompleet de Duif.
Ik ben aan de slag gegaan met een stempel set van My favorite Things - Smitten Kitten...wat zijn ze ontzettend lief hé!
Naast diverse katten zitten er ook een paar hele leuke tekstjes bij deze set.
Met Magenta Nuance poeder heb ik weer een leuke achtergrond gemaakt. Dit zijn pigment poeders die, zodra ze in aanraking komen met water, een explosie van kleur afgeven. 
De ballon is gemaakt met een Die-Namic van My Favorite Things - Balloon Shaker Window&Frame. 
Er is een zogeheten pouche (plastic glasje) die precies in de uitgesneden ballon past en daar kun je het schudmateriaal in doen die je leuk vindt!
Bij deze stans set zitten ook kleine sterretjes, krulletjes en taartjes die je uit je cardstock kunt stansen en als 'schudsels' kunt gebruiken. Hoe leuk is dat!
De kitten op de kaart is ingekleurd met de Procolour potloden van Derwent. 
Ik gebruikte slechts een paar kleuren:
53 Bronze 
57 Copper Beech
58 Chocolate
20 Pink Madder Lake
22 Cerise Pink

Gebruikte materialen:

De roze hartjes op het papier in de ballon, zitten ook op de stempel set met kittens. Ik heb ze eerst met Versamark inkt gestempeld en daarna heb ik er Wow embossingpoeder op gestrooid.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: