woensdag 23 augustus 2017

Frappe Delight



Goedemorgen lieve blogvolgers,

Voor sommige delen van Nederland zit de vakantie er alweer op, hier in het noorden zijn de scholen nog dicht en genieten we nog even van onze vrije dagindeling. Niks moet, alles mag! 


Deze mooie dame is van Make it Crafty - Frappe Delight en was gisteren al te zien op het blog van Colourstock en vandaag nog een keer hier!

Eerst heb ik haar huid een mooie zomers tintje gegeven. Hiervoor gebruikte ik de E13, E11, E21, E00 en de E000. 

Blond, bruin, zwart,...allemaal haarkleuren die we wel op straat tegenkomen. Blauw zie je niet zo heel vaak... Maar als je kleurt kun je je fantasie helemaal laten gaan, elke kleur is mogelijk!


In een klein stukje van het haar laat via foto's stap voor stap zien hoe ik te werk ben gegaan.


 Houd het klein anders kom je niet uit met zes verschillende kleuren.


 Door hele kleine strookjes van het papier wit te houden kun je diepte in het haar aanbrengen. Nu nog niet zo heel goed zichtbaar, maar als al het haar is ingekleurd kun je het beter zien.


Na de BV25 was ik nog niet tevreden met de diepte van de twee donkerste kleuren en ik heb de twee laatste stappen nog een keer overgedaan!


De overige kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Shirt - BG11, BG32, BG34, Bg57 en BG18
Rok - R81, R83, RV34, R85 en RV95
Frappe delight - 
Y11 en Y26
 E47 en E49
  R83 en R81


Met Distress Oxide heb ik een vrolijk achtergrondje gemaakt. Daarna met water wat spetters er op gemaakt voor een speels effect!

 En uit het stukje witte cardstock heb ik met een Die-namic van My Favorite Things het woordje 'Hello' uitgestanst. Hier door heen zie je de kleurtjes Distress Oxide weer te voorschijn komen.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!



Geen opmerkingen: