zondag 25 juni 2017

Welcome little one


Hallo blogvolgers,
Deze kaart was onlangs al te bewonderen op het blog van Hobbycompleet de Duif en vandaag komt hij op mijn eigen blog voorbij!
Het is er eentje met het bijna alléén maar materialen van het merk My Favorite Things.

De basis heb ik gemaakt met de Die-namic set Blueprints 31. Bijna alle stansjes van deze set zijn afgewerkt met een mooi stik-steek randje. Al vaker heb ik stansen met dit randje gebruikt, maar die Dies van My Favorite Things komen allemaal in 1 keer mooi uit mijn stansmachine. Sommige andere merken moet je wel twee of drie keer door de machine halen voor elk detail is uitgestanst.

Het lieve beertje is ingekleurd met Copic Markers op Perfect Colouring Paper. De nummers die ik heb gebruikt zijn E30, E31, E34, E35 en E37 en de oortjes met R20 en R22.

Gebruikte materialen uit de shop zijn:

Met de kleuren Ocean en Royal Blue van Magenta Nuance heb ik zelf het 'design papier' gemaakt van deze kaart. Deze prachtige pigment poeders zijn geweldig om mee te spelen en pakken elke keer weer anders uit. 
De tekstjes komen volgens mij van een al oudere lijn van Marianne Design. Cute- Sweet heb ik met VersaMark gestempeld en daarna bestrooid met Embossing poeder.

Dit was het voor vandaag! Hoe leuk is het om weer schudkaarten te maken. Hopelijk gaan jullie er ook weer vrolijk op los schudden met elkaar en zien we jullie resultaten op de facebook pagina van Creatief met Hobbycompleet de Duif voorbij komen!
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: