dinsdag 20 juni 2017

Hoera...een meisje!

Hallo lieve blogvolgers,
Een tijdje terug was ik weer op het blog van Hobbycompleet de Duif aan de beurt voor wat inspiratie.
Ik heb een kaart voor jullie gemaakt met het geweldig mooie merk My Favorite Things.

De basis heb ik gemaakt met de Die-namic set Blueprints 31. Bijna alle stansjes van deze set zijn afgewerkt met een mooi stik-steek randje. Al vaker heb ik stansen met dit randje gebruikt, maar die Dies van My Favorite Things komen allemaal in 1 keer mooi uit mijn stansmachine. Sommige andere merken moet je wel twee of drie keer door de machine halen voor elk detail is uitgestanst. 

Het gave van deze set is het gedeelte waar de cirkel is uitgestanst. Daar kun je natuurlijk een mooie tekst in stempelen, of een leuk stukje design papier in plaatsen... Maar, er is iets veel leukers!!!
Want hier passen de Shaker Pouches van MFT perfect in en zo maak je, in een handomdraai, een mooie schudkaart.
Ik heb er een geboortekaart van gemaakt!
 Met Magenta Nuance poeders maak je zelf hele mooie achtergrond papier, ik heb een roze en een paarse tint gebruikt en elke keer pakt het weer anders uit. Een verrassing dus wat het wordt:-)

Ik heb het beertje ingekleurd met de Copic Markers
Ik heb de kleuren E30, E31, E34, E35 en E37 gebruikt voor zijn vacht en voor zijn oortjes de R20 en de R22.

Op deze foto zie je hoe mooi de stik-steekjes worden uitgestanst!

De door mij gebruikte materialen uit de shop:

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: