maandag 27 maart 2017

Wishing you a happy anniversary


Hallo lieve blogvolgers,
Gisteren mocht ik een blogpost verzorgen op het blog van Hobbycompleet de Duif, met heel veel plezier natuurlijk!
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de mooie stempelset Wishing You van Altenew.  Het is een super leuke set die gecombineerd is met allerlei verschillende tekstjes.
Ook kun je bij deze set bijpassende stansen kopen die de bloem en de vogel moeiteloos, snel een mooi uitstansen.
Ik heb de bloem en de vogel ingekleurd met de Copic Markers.
De nummers die ik heb gebruikt zijn:
Bloem - Y000, Y11, Y15, Y17, YR23, YR27 en YR18
Steel en Blad - YG11, YG13, YG05, YG17, YG67 en G26
Vogel
Lijf R48, R24, YR27, YR24 en YR12
Vleugels R59, R48, R24, YR23, Y17, Y15 en Y11
De Magenta Nuance poeders zijn zo intens vol van kleur en makkelijk om mee te werken.
Ik heb in de dekseltjes een punaise geprikt en gebruik dat gaatje als 'strooi' gaatje. Je pakt een stukje aquarel papier en strooit een kleine hoeveelheid poeder op de plek waar je je kleur wilt hebben. Je bent echt niet veel nodig! Daarna pak je een mini mister en spuit van een afstand wat water op de poeder. Veel water betekend een lichte grotere vlek en met wat minder water krijg je intensere kleuren. Ook dichtbij en veraf zorgt voor verschillende uitkomsten en niet één stuk papier wordt hetzelfde. Gewoon een kwestie van uitproberen wat je mooi vindt!
Ik maak steeds met de heattool het aquarelpapier droog voor ik een ander kleurtje aanbreng.
Ik heb niet één voorbeeld voor jullie gemaakt, maar twee:-)
Ik wou bij deze kaart paarse en groene 'vlekken' maken, maar ik heb (nog) geen groene Magenta Nuance poeder. Eerder deze week kwamen er een paar kleurtjes van de nieuwe Distress Oxide binnen en dus heb ik daar de kleur Peeled Paint van gebruikt! Mooi moment om daar ook even mee te spelen...haha!
De gebruikte materialen zijn:
Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje duidelijk is. Als er vragen zijn kun je die altijd stellen!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: