donderdag 7 juli 2016

Sterkte...met de nieuwe Molotow Liquid Chrome markers!


Goedemorgen allemaal,


Afgelopen zaterdag hadden we met het team van Copic Benelux en van Colorstock een hele gezellige design team dag. Het was erg leuk om mensen dan eindelijk eens in het 'echt' te ontmoeten en natuurlijk  om samen te knutselen. Jef van Colorstock nam voor ons allemaal een kadootje mee, de drie nieuwe markers van Molotow - Liquid Chrome Markers. Ze zijn in 3 punt diktes verkrijgbaar en het lijkt wel een spiegeltje zodra het uit je punt vloeit!

En daar moet natuurlijk mee gespeeld worden, dat begrijpen jullie wel:-)
Ik ben begonnen met de 1mm marker en heb daar op zwart papier een roos mee getekend.


Eerst zachte lijnen met een gewoon potlood en daarna met de Molotow marker er over heen. 


Met potlood heb ik de roos ingekleurd. Eerst met een wit potlood, zodat je de roos makkelijker en intenser van kleur kunt voorzien op zwart.


Hier zie je de roos van dichtbij. Om de roos heen heb ik wat wit en zilverkleurig embossing poeder gestrooid.


Toen kwam er een karweitje waar ik nog wel een beetje mee moet oefenen. Het zogenoemde 'hand lettering'... Met de marker van 2mm schreef ik het woordje sterkte. Nou, dat valt nog niet mee. Bloed, zweet en tranen... Maar voor de eerste keer vind ik het eindresultaat best mooi!

Je ziet ook echt dat het onwijs mooi spiegelt!

Ik wens jullie een hele fijne donderdag toe en graag tot de volgende keer!





2 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is echt prachtig geworden Mieke.

Veel liefs,
Renata

Dora zei

ik vind dit prachtig om te zien. Mooi dat lettering en je roos!! Geweldig.