maandag 11 juli 2011

Van alles een beetje...

Goedenavond dames,

Ik heb vanalles een beetje:-) Jullie zullen wel denken...waar heeft ze het over???

Gisteren zag ik op de challenge blog van Anyone for Anya dat ik met mijn molen kaart in de top 3 ben beland. Super leuk vind ik het en Thijs was helemaal blij. Wat voor kado krijg in nu mama vroeg hij me! Grappig soms die kinderlogica...haha!


Ook heb ik afgelopen week de challenge gewonnen bij Gekopcopic.


Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik mijn kaart opeeens in mijn bloglijst zag staan. Ik ben echt apetrots dat ik een challenge win waarbij je moet inkleuren met de copics. Ik geloof dat dit mijn tweede of derde poging is hiermee te kleuren en ik geen idee heb wat ik doe. Ik rommel maar wat aan...blijkbaar op een goede manier...LOL! Ik heb nog geen flauw idee wat ik heb gewonnen...ik moet maar gewoon geduld hebben:-)


Dit is de achterkant van mijn deurhanger die ik jullie gisteren heb laten zien. Ik ben zo blij met mijn eigen naam stemel dat ik hem wel even aan jullie moet showen:-)


Is het geen beauty!!! Vanaf nu zijn al mijn creatie's dus gemerkt als echte 'Miekes'...lol! Ik zag ze regelmatig voorbij komen op andere blog en heb een tijdje terug besloten dat ik dat ook wel erg graag wilde, dus... Google...zoek...zoek...zoek...mailen...bestellen...wachten en klaar is Kees...eehhh Mieke!

Gisteren is Thijs met papa naar de open dag van FC Groningen geweest. Hij vond het geweldig en wil zelf ook graag op voetbal, maar eesrt moet hij zijn zwemdiploma halen. Hij is nog maar 4 en dat vind ik net even belangrijker! Sinds vrijdag zwemt hij in het diepe en ik vind het knap van mijn kereltje dat hij al zo ver is op deze leeftijd!




Ook wil ik jullie bedanken voor het vele gehoor geven aan mijn oproep voor de dierenplaatjes van de AH! Als het goed is zijn de laatste plaatjes onderweg en heeft Thijs zijn boek aan het einde van de week dus vol! Wat ben ik blij dat Sacha nog geen eigen boek hoeft!

Tot snel...

21 opmerkingen:

Cynthia zei

Van harte gefeliciteerd met je top 3, van harte gefeliciteerd met je gewonnen challenge! En wat een leuke stempel is het met je eigen naam. Blij dat het boek vol is. Ik heb die van mij eindelijk ook vol en dat is toch wel weer altijd een opluchting. Ik wist dat je ergens in de provincie woonde maar niet waar ha ha ik woon zelf in de stad dus het UMCG kwam me wel heel bekend voor ha ha.

Groetjes,

Cynthia

Martha zei

Gefeliciteerd met je top 3!! Leuk zeg! En je stempel is super! En geweldige foto's van je zoon :-)
Groetjes,
Martha

Ingrid zei

tjonge wat een hoop nieuws heb jij.
allereerst gefeliciteerd met je top 3 en met het winnen van de challenge. het was dan ook een hele mooie kaart.
Bij mij zijn ze gelukkig al de leeftijd te boven dat ze dat soort dingen sparen, dus ik geef alles weg.
Ik ben wel een beetje jaloers hoor op je naamstempel, hij is erg mooi
groetjes Ingrid

Gea zei

gefeliciteerd met je top 3 leuk joh! Wat een loif stoer kereltje heb je . gr Gea b

arjette zei

Wat leuk allemaal zeg!!! Gefeliciteerd met je top 3 notering!!!
En ik had het gezien op het copics blog, geweldig!!!!
Je stempel is ook helemaal leuk!!! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt??
En zo te zien heeft je zoon (en zijn pappa) een topdag gehad, wat leuk!!!!

gr. arjette.

Liesbeth zei

Wat een leuk bericht met positieve in houd.
Gefeliciteerd met je prijzen, ze zijn verdiend en gegund hoor.
gr. Liesbeth
ps. je naamstempel is ook helemaal leuk.

Anneke. zei

Gefeliciteerd met je top3 en dat je een challenge wint bij gekopcopic daar kun je best trots op zijn, hoor!
Leuk dat je met Irene mee komt naar de beurs in Zwolle.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Gefeliciteerd met je plaats in de top 3, je molen was ook schitterend! En je 1e prijs heb je wel verdiend want het inkleuren met copics heb je heel mooi gedaan!
Je naamstempel is leuk hoor, zo met je blogadres erbij is wel handig. En leuk die foto’s van je zoontje!
groetjes Tinie

Tinie zei

Wat leuk zo je verhalen te lezen en nogmaals gefeliciteerd met je gewonnen challenges!!!

Groetjes Tinie

Maia zei

Dubbel proficiat Mieke!
Geweldig wat een waardering toch!
Je stempel is erg mooi.
Wat een super foto's van je stoere kereltje!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Anke zei

Wow dubbel gefeliciteerd!
Super Leuk
groetjes Tessa & Anke

Irene zei

Zo'n van alles wat is wel heeel leuk om te lezen en hoe moet ik jou gaan noemen met al die gewonnen challenges.......daar komt toch ook helemaal geen eind aan?????? Ik schreef al TATAAAAAA die gaat scoren dus ik wist het wel!De copicsprijs is helemaal te gek maar je kaartje is ook zo mooi!!!
Wat zit Thijs te glunderen, heerlijk!!!
Wat lees ik bij Annekes commentaar "dat je met me mee gaat naar Zwolle" daar weet ik helemaal NIETS van LOL!!!!!! Nu MOET je dus Mieke!!!

Liefs, Irene

Liefs Ineke zei

Hoi Mieke van harte gefeliciteerd met alles. Je maakt schitterende kaarten hoor. Leuk is dat he als je iets pas doet en het ziet er al zo mooi uit. Leuk hoor je verdient het. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

Christa zei

ja superr niet dat heb je geweldig gedaan hoor je crea's zijn ook super, op naar de volgende anya challenge hihi ;),, vind je tag/deurhanger ook super gaaf zeg

corryskaart zei

hoy mieke
van harte gefeliciteerd met alle leuke dingen die je overkomt!
en terecht!
groetjes van corry

D K Crafts zei

Hi Mieke. Congrats on your wins and your photographs are great. Hope your son enjoyed his day. Donna

greet zei

Gefeliciteerd met je prijzen!
Superleuk.
Je naamstempel is heel erg mooi.
Staat altijd zo mooi op je eigengemaakte kaarten.

Groetjes Greet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met al je prijzen Mieke, je verdient het. En je deurhanger uit het vorige bericht is super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Ettie zei

Hoi die Mieke, je bent wel weer in de prijzen gevallen he,en terecht met die mooie projecten van je,en je mannen hebben ook een superdag gehad zie ik,kan niet beter meid,
Groetjes Ettie

Margo zei

Hoi Mieke,
ik kom al bloghoppend op je blog terecht !
Je maakt erg mooie dingen, gefeliciteerd met je top3 en gewonnen Chanllenge !
Erg leuke foto's en kaartjes op je blog !
Ik ben volger bij je geworden en hopelijk heb je tijd om bij mij ook even langs te komen :)
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hai Mieke,

wat een mooie eigen naam stempel!! En gefeliciteerd met alle mooie dingen die je al scrappend overkomen.
Trouwens dik verdiend hoor!
Ben je toevallig familie van Arjan Wierenga??

Groetjes,

GerJanne