dinsdag 19 juli 2011

Gast designer bij Dutch Magnolia Lovers

Hallo bloggers,

Een paar weken geleden werd ik met de vaderdag challenge van Dutch Magnolia lovers uitgekozen om gast designer te zijn. Iets waar ik best wel trots op ben, want mijn kaart staat bovenaan te pronken op de hun blog:-)

De challenge van deze week is Zomerpret. Ik was druk bezig met een hele speciale kaart, toen plotseling mijn (katte)vriend Cobus overleed. Ik had nog wel een andere kaart liggen die met het mooie geel wel bij het thema paste...dus heb ik die ingezonden.


Het cardstock is een speciaal soort met een vintage-achtige uitstraling, ik vind het erg mooi. Het is van Ursus Struktura. Ik heb de kleur sea green gebruikt, maar er zijn veertig prachtige kleuren te verkrijgen bij Krea 'Teja' en je krijgt in de maanden juli en augustus 20% korting. Het designpapier komt uit mijn restjes bak dus de herkomst is voor mij niet meer te achterhalen!

Het afdrukje is van Magnolia, Tilda met narcis en ik heb haar ingekleurd met distress ink. Met de nestabilitie circkle large twee verschillende maten cirkels uitgestand en Tilda op de witte geplaatst nadat ik die had bewerkt met distress ink.


Achter de grootste cirkel heb ik het mooie lint bevestigd van Maja road. Dit lint is geplooid genaaid en op deze manier krijg je dus een hele mooie rozet achter je afbeelding. Daar achter met licht blauw cardstock een doily van Cheery Lynn. De fijne borderrandjes zijn van Crealies. Hier werk ik erg graag mee, juist omdat ze zo fijn zijn en daardoor nemen ze niet al veel plek in op je kaart, maarzorgen ze wel voor een hele mooie aankleding.

Ter versiering gele en blauwe roosjes van Wild orchid crafts en nog een geel takje die ik heb gemaakt met een mal van Marianne Design. Een tekst heb ik er expres niet opgedaan deze keer, zo is hij nog multifuntioneel:-)

Ik wil met deze kaart graag mee doen met de volgende challenges:
Simply magnolia Birthday
Crafts and me challenges Summertime
Fussy and fancy friday challenge Summer

Nog twee dagen school en dan begint voor Thijs en Sacha ook hun vakantie. Of we nog 'op' vakantie gaan ligt aan het gesprek die mijn ouders donderdagmiddag in het UMCG hebben met de cardioloog. We boeken altijd last minute dus dat is een geluk bij een ongeluk. Ze hebben me gevraagd of ik met ze mee ga voor het gesprek en daar ben ik ergens heel erg blij om.

Ik zou zeggen...slaap lekker allemaal en tot snel!

20 opmerkingen:

GerJanne zei

Hey Mieke,

wat een leuke rozet! Die springt meteen in het oog. Het kaartje is vrolijk en rustig tegelijk. Echt heel leuk.
Ik hoop dat het meevalt met je vader. verstandig dat je ouders je me hebben gevraagd naar het gesprek. Met zijn drieën hoor je meer dan alleen of met zijn tweetjes. Iedereen luistert op zijn eigen manier. Sterkte!

GerJanne

arjette zei

Wat een mooi kaartje Mieke, kan prima voor die challenge!!!!
Veel sterkte voor donderdag met je ouders bij de cardioloog, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen maar ze zijn zooo kundig tegenwoordig dat dat vast helemaal gaat lukken!!!!!!!!!

gr. arjette.

Maia zei

Wat een schitterende kaart zeg! Die rozet echt een leuk idee om dat zo erachter te werken!
Sterkte met het gesprek en voor je kids succes met de laatste schooldagen.
Groetjes Maia

Mona`s Bittelille Scrappekrok zei

Such a sweet card. Thanks for joining us at Crafts and Me this week. Hugs...Mona

Christa zei

wat heb je dat gaaf gedaan met dat lint ,en die roosjes helemaal tegek,, ik wens jullie morgen heel veel suc6 toe xx christa

Chantal zei

Wow, wat een leuke kleurencombinatie en die rozet vind ik ook echt schitterend!

Groetjes,
Chantal

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een heerlijk vrolijk kaartje! Hoop voor je dat het jou ook opvrolijkt nu je Cobus er niet meer is.
Groetjes Jolanda.

Irene zei

Super meid dat je GD bent en in het zonnetje staat!!
Je kaart is prachtig! Heel aparte kleuren en je designpapiertje is volgens mij een vintage blokje van de Action dat ik gisteren nog in mijn hand heb gehad, zo mooi daar heb je geen duur soort voor nodig!!
Sterkte morgen,

Irene

Cynthia zei

Een super kaart Mieke! En wat leuk dat lint zo erachter heel er mooi.
Heel veel sterkte donderdag!

Groetjes,

Cynthia

D K Crafts zei

Hi Mieke. Beautiful card. Love the blue and yellow, cute Tilda image and the details are gorgeous. Good luck tomorrow at the hospital with your dad. Take Care. Donna

Liesbeth zei

Ik had je kaartje al voorbij zien komen bij Kreatea, prachtig.
Veel sterkte met je vader, en leuk dat je gastdesigner mag zijn.
gr. Liesbeth

corryskaart zei

hoy mieke
wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt,vooral de rozet springt erui!
groetjes van corry

m@deliefjuh zei

Hoi

Ik voelme me vanochtend al bezwaard. haha heb hem iets later online gegooid. sorry ik wil niemand voor de voeten lopen natuurlijk.
je kaart is echt onzettend lief. en lekker vrolijk!

groetjes martine

Tinie zei

Wowwww Mieke, wat heb je er weer een super leuke kaart van gemaakt, prachtig die details!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Mieke,
Je hebt een GEWELDIGE kaart ingezonden voor the Dutch Magnolia Lovers en je hebt inderdaad heel mooi vintage-achtig papier gebruikt. Hoe heb je dat lint toch zo MOOI kunnen draperen.....het ziet er SUPER uit ☺☺☺
Ik had dit berichtje eerder willen schrijven, maar was weer eens bij de challenges blijven "hangen".
Verder wil ik je nog een hele fijne en ☼-nige vakantie wensen en sterkte voor het gesprek op morgenmiddag.
Liefs Wilma

Marlies zei

Een prachtige kaart Mieke, heel mooi gedaan met het rozet! Sterkte morgen voor het gesprek en hopelijk valt het mee!
groetjes, Marlies

Riet zei

Schitterende kaart Mieke,lief je stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Sheryl zei

This is so very sweet! Your coloring is beautiful! Simply lovely! Thank you for joining us at the Fussy and Fancy Friday, "Summertime" challenge.
Hugs, Sheryl

Ettie zei

En ook alweer een lieverd, ja de vakantie,s zijn begonnen he,nu het mooie weer nog, ik kan niet zoveel knutselen ,heb een ontsteking in mn schouder, dat is erg moeilijk hoor:)
Alvast een fijne vakantie

Anke zei

Je kaart is prachtig. Heel mooi dat roset.
Bedankt voor je deelname bij simply magnolia.
groetjes Tessa & Anke