maandag 29 februari 2016

Be filled with wonder...

Goedemorgen allemaal,

Gisteren was ik voor het eerst op het vernieuwde blog van Cards&Scrap Inspiratieblog aan de beurt om een kaart te laten zien. Schrik niet, het is een kerst kaart geworden:-)
En dat al in februari...ja ja! 

Wie kent het niet: Altijd te laat beginnen! Stress! Tijdsnood! Eigenlijk helemaal niet nodig als je niet pas in november begint...haha!


De basis is van kraft cardstock en de stempel set van Stampin Up - Flurry of Wishes.
Eentje waar je oneindig mee kan variëren!


Door te spelen met verschillende kleuren inkt, kun je al diepte op je kaart creëren. 
Bij deze set hoort ook een pons om de kleinste ijssterren uit te ponsen en op die manier
kun je ze verhoogd terug laten komen op je kaart.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag en tot de volgende keer!



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Mieke,
Wat een mooi kaart voor de kerst. Handig om op tijd te beginnen. Ik heb er al 6 denk ik. Af en toe en maken scheelt een boel stress eind van het jaar. De sterren zijn prachtig en ik wist eigenlijk niet dat jij ook wel eens wat met SU deed...
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Schitterende kaart Mieke, prachtige winter kleurtjes, supermooi!