dinsdag 10 november 2015

Happy Birthday - Tilda with ribbon shoes


Goedemorgen lieve mensen,

Gisteren was het weer aan mij de eer om op het blog van Copic Marker Benelux een bijdrage te leveren.
We zijn denk ik bijna allemaal al wel weer bezig met onze kerstkaarten, maar voor vandaag houd ik het toch nog bij een verjaardagskaart. 

Het is er ééntje geworden met een Magnolia uit de serie Sakura - Tilda with ribbon shoes.


Het designpapier is een mengelmoes van allerlei merken door elkaar, afkomstig uit mijn 'restjesbak'. Ook van restjes kun je nog genoeg mooie dingen maken en vaak vergeten we dat en pakken we gewoon weer een nieuw vel en of blokje. Ook ik maak me daar schuldig aan:-)


Dit is het lijstje met de door mij gebruikte markers:

*Huid - E0000, E000, E00 en E21
*Haar - E13, E35, E39, E18 en E49
*Kleren - RV10, RV81, RV83, RV85 en RV565
*Schoenen - C2, C4, C5 en C8
*Gras - YG11, YG61, YG63, YG67, G20 en G28
*Achtergrond - Y0000, Y000 en Y11


Bij het maken van het 'gras' ben ik begonnen met het zetten van allemaal stipjes. De donkerste kleuren zijn de kleinste stipjes en dan pak ik steeds een lichtere marker. En naar mate de marker die ik gebruik lichter wordt laat ik de punt steeds iets langer staan, zodat de stippen groter worden.
Om het af te maken heb ik met de drie donkerste kleuren nog 'sprietjes' getekend.


De bloemen heb ik zelf gemaakt met een mallen set van Joy Craft. Ik gun me er zelf vaak de tijd niet voor, terwijl het resultaat elke keer erg mooi is. Meteen bloemen in de juiste kleuren, dus toch maar vaker doen.

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne week en graag tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

Dora zei

Je hebt het papier super leuk gecombineerd.
mooie kaart!!

GerJanne zei

Mooi kaartje Mieke. Prachtig ingekleurd! Ook de bloemen zijn heel mooi! Doe ik ook te weinig!
Groetjes,
GerJanne