donderdag 6 juni 2013

Overdonderd... En ontzettend vereerd... Ik plaats nemen in het design team van Copic Marker Benelux


Goedemorgen blogvolgers,

Een tijdje geleden werd ik benaderd of ik niet in het design team van Copic Marker Benelux wilde komen versterken. Ehhh...ik? JAHA.....natuurlijk wil ik dat:-)

Woensdag mocht ik voor het eerst een kaart op het blog laten zien en vandaag laat ik deze op mijn eigen bloggie zien!

Het was heerlijk weer buiten, dus ik ben de tuin in gegaan voor een foto van mijn kaart, dan ziet het er meteen weer anders uit vind ik.


Het is een kaart geworden met een digi van Make it Crafty, geliefd bij mij door de meestal mooie haarbossen...hihi!  Het design papier is van Maja Design en Papercraft Scandinavia en verder wit en kraft cardstock als basis.


Natuurlijk heb ik ingekleurd met copic markers:-) 


De huid: E0000, E000, E00, E11 en voor de wangen R20
De haren: E59, E39, E50, YR24, Y26, Y21 en Y15  
De ogen: B00 en B21
De kleren: V91, V93 enV95


Verder heb ik een rondom een border geponst met een Martha Steward pons en binnen in ook nog ééntje in een maatje kleiner. Bij mij mag meestal ook een bloemenpartij en een strik niet ontbreken op een kaart.


De rest van de stansen zijn van Memorybox, Spelbinders en Magnolia, de tekst stempels zijn van Joy! 


Vorige week naar de longarts geweest en voorlopig zetten de de medicijnen zo door, in mijn linker long zit behoorlijk wat ontstkingen. Ook ben ik die dag naar Irene geweest en hebben we heerlijk bijgekletst en geprobeerd om ook wat te freubelen natuurlijk:-) Ik ben wat wezen 'auwehoeren'
met een stempel, embossingpoeder en en distress ink. Als ik het heb verwerkt tot labels, dan laat ik het jullie zeker zien! Tijd te kort, gespreksstof te veel...dus snel een x overdoen hebben we afgesproken!

Deze week ben ik ook druk, als altijd:-) De kids lopen hier de avondvierdaagse deze week en ik en oma lopen mee met Sacha, omdat ze nog niet met school mag lopen.
Gisteren moest ik alweer richting het Martini voor mijn Xolair, gelukkig was het rustdag. Als ik vanavond fit genoeg ben loop ik mee, anders gaan oma en Sacha samen op pad!


Ik hoop dat jullie met plezier deze blogpost hebben gelezen en tot de volgende keer!


9 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig nieuws zeg, je kan het hoor, ook dit is weer zo'n mooi ingekleurd plaatje, heel mooi,succes vanavond!
groetjes Lia

Riet zei

Wat een schitterende kaart Mieke.

Liefs Riet.

jolanda zei

prachtig kaartje

Antoinette Voorn zei

Wauw wat is die super geworden, ik vind hem helemaal geweldig en zo een gave uitwerking !! En natuurlijk dik verdiend je DT schap!!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Irene zei

Gisteren konden we je al feliciteren en ik ben direct bij het Copics log gaan kijken maar hier ze ik het graag nog een keer.....wow wat een onwijs ingekleurde mooie kaart.....geen wonder dat je gevraagd bent Mieke!!!
Enne "ouwehoeren"wat is dat nu toch voor taal????? Na maanden zagen we elkaar eindelijk weer eens, dus lekker bijgepraat en ook gefreubeld dus ik hou je aan je woord.......tot gauw!!!!!!!!!

Knuf, Irene

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Marlies zei

Een super mooie kaart en het is geen wonder dat je in de DT zit want je kleurt fantastisch! Super leuk voor je! groetjes, Marlies

Richtsje zei

Prachtig Mieke, wat een geweldige mooie kaart! Ik volg je nog niet zo lang maar dat je gekozen bent omdat je de kleurtechniek zo goed beheerst met Copics kan ik dat heel goed begrijpen!! Het ziet er fantastisch uit!!

Groetjes Richtje

Nicole zei

Oooooooohhhh wat een geweldig nieuws, Mieke en wat een ontzettende eer!! Tuurlijk zeg je daar ja tegen hahaha!! Wel stikvervelend van je longenweer!! Sterkte en is altijd gezellig om te beppen met Irene!! Fijn weekend. Liefs, Nicole