zondag 9 september 2012

Kopje thee???


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik weer voor jullie aan de slag geweest voor het blog van Krea Teja

Het design papier is deze keer van Echo Park - Dots&Stripes. Het Bazzil Basis Cardstock bestaat uit de kleuren WitKraft en Artesian pool.



Ik ben aan de slag gegaan met een afdrukje van CC Design - Coffee Brigitta. Ze is ingekleurd met copic markers op 190grams DCP papier. Haar slofjes en haarstrik zijn voorzien van een laagje Stickles - Star Dust en op het koffiekopje zit een laagje Glossy Accents.


Het theezakje zit in een klein vlopje die ik gemaakt heb met een mal van Sizzix en daarna heb bewerkt met één van de distress kleurtjes die deze lente zijn uitgekomen, namelijk Peacock Feather. Achter het vlopje zie je een reepje wit papier dat ik heb bewerkt met een embossing mal. Daarna voorzien van een laagje Distress Ink in dezelfde kleur.


Verder heb ik gebruikt:
Craftable - vierkant van Marianne Design
Pristine Border van Memory Box
# Doo-hickey - Romantic tag van Magnolia
# Oval en Scaloped oval van Spellbinders

Het lint, kant, hotfixsteentjes , knoopjes en bedel komen uit eigen assortiment. Oja...het theezakje ook:-)


Hier onder zien jullie nog een foto waarop de tag uit de kaart is gehaald waar ik de toepasselijke tekst: Kopje thee??? heb gestempeld.



Voor vandaag is dit het....hopelijk vinden jullie het wat! Het is mijn eerste creatie die ik na de vakantie heb gemaakt en ik moet zeggen dat ik mijn knutsel-vibe nog niet echt weer heb gevonden. Ik zit nog vast in de relax stand dievakantie heet...lol! 

Ook het bezoeken van jullie blog komt er nog niet echt van. Heb moeite met het weer vinden van het dagelijkse ritme. En om na 6 weken weer naar Haren valt me ook erg zwaar. Ben daar zo wie zo nog tot en met december om te revalideren en afgelopen week was na 1 dag daar te zijn geweest gewoon twee dagen knock-out... Ben twee keer geweest en ja, dan is de week al bijna om!

Maar ik moet vandaag toch echt weer aan de bak, want morgen ben ik er alweer om jullie te 'vervelen'....hihi!

Dus....tot morgen allemaal!


19 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het een schitterend kaartje hoor! Leuk zo met dat theezakje.

Veel succes in Haren!

Groetjes,
Nicole

Marianne zei

Ziet er beeldschoon uit Mieke.
Liefs, Marianne

Aletta zei

Wat een leuke en vooral prachtige kaart.

Groetjes Aletta

Christa zei

Hoi Mieke , leuk om weer een kaart van je te zien !! En ik zou heel graag een kopje thee bij je komen drinken , ware het niet .... Ik ben nu al nieuwsgierig naar je kaart van morgen. Freubel ze vandaag. Liefs , Christa.

Irene zei

Zoals je weet heb ik aan je gedacht en of het wel weer zou lukken om na zo'n lange tijd weer op gang te komen.....nou zeker weten dus, wat een super leuke kaart Mieke!!!!
Prachtige kleurtjes en weer grappige details dus ik kijk nu al weer uit naar wat we morgen te zien krijgen.

Fijne zondag, Irene

Riet zei

Wat een schitterende kaart Mieke,lief zeg die stempel,en zo mooi ingekleurd.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Mieke,
Kopje thee?.....Ja, GEZELLIG ☺☺☺.
Je hebt een VROLIJKE uitnodiging gemaakt.
Enneh.....met die relax-stand is niets mis. Ik zou bijna zeggen.....vast houden.
Succes verder met revalideren en tot morgen.
Liefs Wilma

Anke zei

Prachtig gemaakt. Leuk ook met dat theezakje. Ik heb je gemist en ben dan ook benieuwd naar je creatie voor morgen.
liefs Tessa & Anke

Dora zei

prachtige kaart en je afdrukje heb je schitterend ingekleurd.
veel succes met het revalideren.
groetjes

Kim zei

Schitterend! Wat een pracht van een kaart. Erg leuk met dat theezakje in dat vlopje.

Groetjes Kim

Nicole zei

Ik ben benieuwd waar je je ons morgen mee gaat vervelen, Mieke. Want sjonge wat is dit toch een vervelende kaart om naar te kijken. Wahahahahhaha!!!!! Geintje natuurlijk, tis een dotje hoor en erg leuk dat theezakje in het vlopje!! Leuk bedacht. Succes weer met de revalidatie, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Zo tijdrovend, maar ja je weet waar je het voor doet, dus.....Hou je haaks, Mieke. Liefs, Nicole

Liesbeth zei

Errugg mooi weer Mieke.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een hele mooie kaart in mooie kleuren en wat een leuk idee met de theezakje!! groetjes, Marlies

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Mieke!!! Mooie kleurencombinatie heb je gekozen!!!

gr. arjette.

Annemarie en Merit zei

lief kaartje Mieke, we hebben vandaag de zelfde stempel gebruikt voor onze kaart...
Succes weer met het revalideren..

liefs merit en annemarie

Anoniem zei

Fijn dat we weer een kaart van je zien Mieke. Hij is Danone weer erg leuk. Super zoals je die embossingfolder hebt ingekleurd. Goed idee en het ziet er erg leuk uit. Ga ik ook eens proberen. Sterkte verder met het revalideren.
Groetjes Joke

Joke zei

Leuk kaartje Mieke mooi kleurencombo leuk stempeltje en leuke details gebruikt.
groetjes Joke

Chantal zei

Een kaart in een prachtige kleur Mieke.
Groetjes,
Chantal

Marianne Schut zei

Hai Mieke, wat super leuk gemaakt dit kaartje! Leuk zo met het envelopje. Pracht kleurwerk ook. Groetjes Marianne