vrijdag 10 november 2017

Hoot Hoot Hooray!

Hallo allemaal,
Deze kaart maakte ik voor het blog van Hobbycompleet de Duif
Ik ging aan de slag met de stempels Tweet Wishes van My Favorite Things.
Ik ben een keer gegaan voor een wat 'legere' kaart, al weet ik van mezelf dat ik toch stiekem steeds nog een dingetje toe voeg:-)
De achtergrond maakte ik op aquarel papier met drie kleurtjes Magenta Nuance poeder.
Het geschulpte frame en de 'Happy Birthday' cirkel zijn ook dies van My Favorite Things.
De tekst heb ik gestempeld met Versamark op zwart karton en bestrooid met witte embossingpoeder.
De blaadjes in de hoek en het tekstje zitten ook in deze leuke stempelset van MFT.
Gebruikte Copic Markers:
Geel tint - Y00, Y11, Y13, Y15 en Y17
Blauw tint - BG000, BG01, BG02, BG05 en BG07
Roze tint - RV10, RV63, RV04, RV14, RV17 en RV19
Blaadjes - YG00, YG01, YG05, YG13 en YG17
G02, G03, G05, G19 en G29
Gebruikte materialen:
My Favorite Things Die-namics - Happy Birthday circle frame

Ik wens jullie voor nu nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: