vrijdag 27 oktober 2017

You're My Favorite Person to Hang out With

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik een kaart zien met de spelende diertjes van My Favorite Things - Jungle Gym. 
Deze kaart maakte ik voor het blog van Hobbycompleet de Duif
Bij deze stempels kun je bijpassende Die-namics kopen om ze makkelijk uit te stansen...ideaal!
Met een wat oudere setje dies van My Favorite Things - Die-Namics Stitched Rectangle Scallop Frames (MFT-860) maakte ik het witte frame.  Dit is echt één van mijn favorieten setjes van dit merk. Je kunt er eindeloos mee combinerenza!
Achter het frame plakte ik een stukje mica en met foamtape maakte ik daar een 'frame' omheen waar ik de blauwe schudballetjes in heb gegooid.
Met Magenta Nuance poeders maakte ik op aquarel papier een mooie kleurexplosie. En nadat ik het iets groter had uitgesneden als het witte frame met mica was, heb ik het op het foamtape vastgeplakt.
Nu is het schudgedeelte afgesloten en kunnen de balletjes nergens meer heen:-)
Ik gebruikte de volgende Copic Markers om in te kleuren:
Aap - vacht E70, E71, E74 en E77  gezicht E40, E42 en E43
Leeuw - E30, E31, E33, E35, en E37
Kuikens - Y0000, Y11 en Y13 snavel YR20, YR21 en YR23
Slak - C1, C3 en C5  huisje E41, E42 en E44
Boomstam - E42, E44 en E47
Baadjes - G20, YG11, YG13, YG15 en YG17
Gebruikte materialen voor deze kaart:
Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje snappen. Maar zijn er vragen, dan stel ze gerust!
Ik wens jullie een fijne dag toe en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: