donderdag 13 maart 2014

Wishing you a one-of-a-kind birthday


Goedemorgen allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Copic Marker Benelux waar hij gisteren te zien was en dus vandaag nog op mijn eigen bloggie.

Genieten jullie ook zo van het mooie weer! Heerlijk al die zonnestralen zo vroeg in het jaar...vandaar ook de vrolijke papiertjes op mijn kaart. Ik besefte me tijdens het maken dat ik eigenlijk nooit geel gebruik, maar ga dit zeker vaker doen nu ik het eindresultaat zie.



Het design papier is van My Minds Eye - Howdy Doody en verder heb ik wit en kraft cardstock gebruikt. De hartenrand is gemaakt met een pons van Martha Steward. En natuurlijk zijn alle randjes weer bewerkt met distress inkt.

Dit meisje doet me ontzettend aan mijn eigen dochter denken en is van Mo Manning - Jill is Two. Is ze niet cute??? Die houding, dat kan Sacha ook zo goed als ze boos is:-)


De door mij gebruikte markers zijn: 

Huid: E0000, E000, E00 en E11
Haren en schoenen: E41, E43, E44 en E47
Jurk: RV10, R81, R83 en R85
Broek: Y0000, Y00, RV0000 en RV10
Grond: C00, C1 en C3
Achtergrond: Y0000, Y000 en Y00



De mooie sierlijke cirkel is van Noor! Design en de blaadjes zijn gemaakt met mallen van Marianne Design. Verder wat bloemen, bakers twine en knoopjes om het af te maken!


Voor iedereen een hele fijne donderdag en tot de volgende keer!





7 opmerkingen:

Tinie zei

Prachtig kaartje, Mieke!
Groetjes Tinie

jolanda zei

prachtige kaart met leuk afdrukje

Richtsje zei

Het afdrukje is inderdaad een echte lieverd Mieke! Prachtig hoor en de kaart weer zo mooi afgewerkt, lekker vrolijke kleuren! Past helemaal bij het mooie weer!

Groetjes Richtje

Lia zei

Wat een schatje,
groetjes Lia

Ela zei

grappige afbeelding is het zeker, haha! Erg mooie kaart Mieke, mooie kleurcombi.
Groet, Ela

GerJanne zei

Hihihi, enig deze digi, heb hem ook. Moet altijd denken aan het boekje: Tillie Dwars.
Je kaart is geweldig!
GerJanne

By XaLu zei

Wat een schatje!
Inderdaad heel herkenbaar dat meisje.... Ik heb er ook zo eentje thuis.

Fijne zondag,
groetjes Nicole