zondag 23 juni 2013

L.O.V.E.


Goedemorgen allemaal,

Een blogpost van mij op zondag!!! Dat is al een eeuwigheid geleden...hihi! 

Gisteren was het weer mijn beurt om op het blog van Krea Teja een kaart te laten zien. En vandaag show ik hem hier ook nog even aan jullie:-)



Het is een kaart met een afdrukje uit de nieuwe serie van Magnolia - Tilda in trouwjurk en het designpapier komt uit een paperpad van Bo Bunny - Isabella. De basis is van wit cardstock gemaakt en alle randen heb ik bewerkt met distress ink- Vintage Photo. 


Deze ronde ben ik aan de kleur geweest met de Twinkling H2O's op Aquarel papier. Ook deze inkleur techniek blijf ik super leuk om te doen! Tja...welke eigenlijk niet...hihi


Verder een greep in de stans bak gedaan en de kaart op de voor mij  typerende manier opgebouwd! Vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen manier daarin heeft, leuk alle verschillen te zien.



Op de vlinder rand van Sizzix heb ik heerlijk zitten 'kliederen' met de Fran-tage spulletjes van Stampendous. Een beetje van de ditte en een beetje van de datte een beetje van de zus en een beetje zo... Heerlijk!!! Met niet te vergeten een super leuk en altijd ander resultaat...

De kaart niet te vol, want dat vind ik erg jammer van het mooie design papier wat dan 'verloren' gaat. Ik heb een blogvriendin die zegt dat je er dan net zo goed wc papier onder kunt stoppen, want het valt toch niet op...haha!

Hier onder vinden jullie mijn boodschappenlijstje van deze x:


                           

Dit was het voor deze keer! 

Dit weekend is mijn oudste...nog maar zes (SLIK)... voor het eerst op voetbalkamp geweest van zijn vereniging. Vrijdag om zes uur moest hij er zijn met zijn luchtbedje, slaapzak en kleding. Vandaag om 12 uur mogen we hem weer ophalen. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij het heeft gehad! Hij zal wel kei kapot zijn na twee nachten 'feesten' met zijn teamgenootjes:-) 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reactie's die jullie elke keer achterlaten en natuurlijk tot de volgende keer! En nog een fijne zondag


13 opmerkingen:

Mary zei

Je zult wel niet kunnen wachten tot 12.00 uur om je kleine 'grote' man weer te kunnen knuffelen! Vaak is het voor de achterblijvende ouder moeilijker dan voor het kind zelf....die heeft het immers veel te druk met alle nieuwe indrukken en spelletjes ;-)
Je kaartje is weer een echte mieke kaart!! Met zoveel mooie details, en je kleurwerk.......prachtig!!
Fijne zondag nog, groetjes Mary

Antoinette Voorn zei

Je kaart is echt een prachtig kunstwerk geworden met de kleur roze .Je vlinderrand is gaaf en je tule roos/strik is er zo lief bij!

Gr Antoinette

Irene zei

Wat een rare blogdin heb jij whahaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Hij is leuk, lief en vrolijk Mieke met een beetje van alles!!!!

xx Irene

Marrie zei

Hallo Mieke,

Dat is wel spannend he zo'n klein jochie op kamp maar hij heeft het zeker naar zijn zin hoor.
Je kaart vind ik geweldig.

Lieve groetjes Marrie

Noriko zei

Ik kleur ook graag met de twinkling, maar net waar je zegt waar niet mee.
Hij hebt het afdrukje wel heel mooi gekleurd.
Schattig kaartje is het geworden.

Lieve groetjes Noriko
Norikoskaarten.blogspot.com

Richtsje zei

Lief, leuk en vooral geweldig mooi gemaakt Mieke! En ook ik geniet van alle verschillende stijlen, iedereen heeft toch iets van eigens in de kaart! Zo leuk om zoveel verscheidenheid te zien en van te genieten! Ik hoop dat jullie kanjer ook heeft genoten van zijn voetbalkamp. Hier was het dit weekend ook, mijn zoon doet inmiddels de organisatie maar is dus ook, waar blijft de tijd, zelf op kamp geweest! Altijd feest...

Groetjes Richtje

jolanda zei

prachtig kaartje

cristel zei

mieke hij is gewoon super echt waar
grtjs

GerJanne zei

Ha Mieke,
ja, die blogdin ken ik! Gek mens! Er is trouwens heel mooi wc-papier.
Je kaart is echt een plaatje! Mooi ingekleurd en de details zijn erg mooi. Er zit best veel op en toch kun je je mooie papier nog zien. Ben benieuwd hoe Thijs het heeft gehad. Ligt vast allang op 1 oor....
Lieve groetjes,

Nicole zei

Tis weer een plaaaaaaaaaaaatje Mieke!! Geweldig mooi ingekleurd ook. Die kleine man van jou zal wel helemaal kapot zijn, hahahahahah!! Liefs, Nicole

Dora zei

prachtige kaart, erg mooi met die vlinders!! ik hoop dat je zoon een gezellige weekend heeft gehad...en dat 'slik'gevoel....oei dat zal af en toe blijven. mijn dochter van 13 is vandaag op kamp met haar schoolklas.
tja...dan heb ik ook nog zoiets 'slik' (kijk je alsjeblieft uit???'ja mam...komt wel goed!! maak je nou maar niet druk!!)tja...mijn dochter wordt ook groot. ((:

Durvina zei

Wat een schatje is dit!
Ik heb de stempel ook, en is zo leuk, ook het frantage vind ik helemaal TOP!

liefs, Durvina

Riet zei

Wat een schitterende kaart Mieke.

Liefs Riet.