vrijdag 1 februari 2013

Even iets totaal anders

Goedemorgen allemaal,

Ik heb even iets heel anders als een kaart. Niks wat met creativiteit te maken heeft, maar gewoon een poging om mijn zoontje ontzettend gelukkig proberen te maken...ook best creatief toch? Haha...

Hij is met zijn zes jaar een ontzettende voetbalgek en spaar natuurlijk de voetbalkaarten van de Plus markt. Het zijn er 'maar' 235....ppffff!!! Door het krijgen van plaatjes en ruilen is hij al een heel eind, maar hij zoekt er nog 25. Maar de laatste loodjes wegen echt het zwaarst...whaha!





Hij zoekt nog de volgende kaarten: 



Ajax: 9

Az: 10

Feyenoord: 9,B,V
Groningen :6, 10
Heerenveen :4,7,8
NAC :6,A
PSV: 9
RKC: 2
Roda JC: 3,A
Twente: 4,A
Ado Den Haag: 8
Heracles: 8
Nec: 3,7
Pec Zwolle: 8,9
Willem 2: H


Wie o wie kan en wil me helpen om Thijs zijn verzameling compleet te maken???

Er zijn ook nog ontzettend veel dubbelen, dus spaart jouw kind ze ook dan geeft gerust een gil! Niet te hard hoor:-)

Alvast ontzettend bedankt en ik wens jullie een hele fijne vrijdag toe! En natuurlijk meteen ook een fijn weekend, want die staat ook alweer voor de deur te trappelen!


5 opmerkingen:

Eve zei

Hallo Mieke ik heb alleen Heerenveen 78 en PSV 9 voor je zoon.Laat even weten waar ik ze heen kan sturen
Groetjes Eve

Aartje zei

Ha Mieke, ik ga even overleggen met net zo'n fanaat hier. Hij heeft heel veel dubbele, dus ik ga even kijken.
Groeten, Aartje

anja curvers zei

Ik heb er 15 voor je laat maar weten waar ik ze naartoe moet sturen.

anja curvers zei

Ik stuur je op pec zwolle 8, nec 3 en 7, heracles 8, ado den haag8, fc twente A en 4, rjc 3, nac 6, fc groningen 6 en 10, feyenoord B ,V en 9, az 10, ajax 9, willem H.

Dora zei

haha...hallo Mieke, wat een blog allemaal niet kan doen. wat een goeie oproep voor je zoon.
succes!!
helaas kan ik je hier niet mee helpen.
groetjes