dinsdag 20 november 2012

Elke kaart een feestje # 142 - De vier seizoenen

Goedemorgen lieve blogvolgers,

Het is alweer dinsdag en jullie weten inmiddels wel dat het dan weer Elke kaart een feestje is op mijn blog!

De beurt is aan team roze en dus laat ik ook weer een creatie zien aan jullie! De uitdaging van deze week is: De vier seizoenen! We willen dus graag een kaart of andere creatie zien waar minimaal één seizoen te zien is, maar nog leuker is natuurlijk om ze alle vier voorbij te laten komen:-)

Omdat de sponsor van deze week Marianne Design is zie je bij mij allemaal de leuke Don&Daisy's voorbij komen, maar jullie mogen elk willekeurig afdrukje gebruiken natuurlijk!




Hier boven zie je elke zijkant afzonderlijk!


En hier zie je een close-upje van de ingekleurde afdrukjes!

Het was een heel werkje, maar het resultaat is er dan ook wel naar...al zeg ik het zelf:-)

De sponsor van deze week is Marianne Design


Ga snel HIER kijken naar alle mooie voorbeelden van het team!

Ik ga vandaag weer revalideren in Haren. Morgen mag mijn kleine meid een ochtendje mee draaien op de basisschool. Sacha heeft er ontzettend veel zin in, maar vindt het ook nog wel spannend! Mama ook:-) Donderdag is het weer Xolair tijd, dus vervelen doe ik me niet!

Voor iedereen een hele fijne dinsdag en geniet van alles wat jullie vandaag gaan doen!


25 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Wauw, wat ontzettend mooi! En sterkte met de revalidatie.
Groetjes, Sandra

Bernadet zei

wat ontzettend gaaf gemaakt Mieke.
Echt een plaatje
Succes met revalideren.
Je kleine word al weer groot zeg

Bernadet zei

wat ontzettend gaaf gemaakt Mieke.
Echt een plaatje
Succes met revalideren.
Je kleine word al weer groot zeg

Riet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Riet zei

Wat schitterend gemaakt Mieke.

Liefs Riet.

Antoinette Voorn zei

Heel leuk gedaan en plaatjes zijn prachtig gekleurd,hoor! Toppie.

Gr Antoinette

Colinda zei

Wat een werk zeg, maar wel een schittrend resultaat! Succes vandaag, Colinda

Nicole zei

Ooooohhh Mieke, ik zit hier vol bewondering te kijken en te genieten van je schitterende creatie!! Echt zoooooooooo mooi!! LOL, mijn dochters mochten ook een ochtendje meedraaien voordat ze naar Groep 1 gingen. Toen ik ze 's middags ging ophalen waren ze helemaal teleurgesteld dat ze naar huis moesten, de andere kindjes bleven toch ook op school eten en zo......Heerlijk!!(bij ons hadden/ hebben ze zeg maar een continurooster en dan waren/zijn ze om 14.15 uur al uit) Succes weer met alles Mieke. Liefs, Nicole

corryskaart zei

hoi mieke
zag jou prachtige creatie al bij EKEF en ik vind het zo mooi en prachtig gekleurd en ja dan met wat werk meer heb je wel iets bijzonders
groetjes van corry

Sieta zei

Oooo Mieke, wat heb jij er iets leuks van gemaakt.
En wat een werk zeg, eigenlijk zijn het vier kaarten wat je gemaakt hebt.

Liefs, Sieta

Irene zei

Toen je het mailde had ik geen idee wat er uit de bus zou rollen..nou ik had van alles in gedachten maar DIT DUS NIET!!!!!!!!! Mieke, wat heb je toch een fantasie en talent....te gek meis!!!!

Liefs en tot donderdag, Irene

Aletta zei

Wauwie.. deze creatie is ook al zoooooooooooo moooiiiiiii

Groetjes Aletta

Peggy zei

Een hele mooie uitwerking van de vier seizoenen.
Heel mooi ingekleurd.
Succes met revalideren.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Jolanda Cuper zei

Och meid wat sneu dat je weer moet revalideren!
Sterkte hoor!
Je werkjes zijn werkelijk weer fantastisch!
Groetjes Jolanda

Wilma zei

Hallo Mieke,
Niet alleen elke kaart van jou is een feestje maar ook alle doosjes ☺☺☺. Je laat hier een PRACHT exemplaar zien.
Liefs Wilma

Marlies zei

Oh wat een mooie creatie Mieke en een heel leuk idee! Je hebt ook super gekleurd!! Geweldig gemaakt!!
groetjes, Marlies

marja zei

Wauw Mieke, wat een onwijs mooie creatie, geweldig!!
Succes met het revalideren.

Lieve groetjes Marja.

arjette zei

Ooohhhhh jij hebt ook al zo geweldig je best gedaan, jullie hebben écht geweldig mooie creaties gemaakt, schitterend!!!!!
Veel succes met het revalideren, schiet je al op???
En donderdag weer veel sterkte, dat is geen pretje.....

gr. arjette.

Ellen zei

Wat een geweldige uitwerking van deze moeilijke uitdaging Mieke!
Petje af hoor!
Groetjes Ellen

Marijke zei

Al dat werk is niet voor niets geweest, prachtige creatie is het geworden Mieke. Succes met het revalideren en het wegbrengen van je kleine/grote meid naar de 'grote'school!
Groetjes, Marijke

Janny's Cards Creations zei

Geweldig wat mooi gemaakt. Groetjes Janny

Marianne zei

Keigaaf gedaan Mieke.
Liefs, Marianne

Anneke. zei

Schitterend gemaakt, Mieke! Voor mij ook een lastig project, maar we hebben ons er goed door heen geslagen.
Groetjes Anneke.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt en zo mooi ingekleurd ook.

Groetjes AStrid.

Ilonka zei

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt.

Groetjes Ilonka