zaterdag 14 januari 2012

Jarig...

Hallo lieve allemaal,


Afgelopen week heb ik een kaartje gemaakt en die heb ik voor vanavond ingepland, heerlijk vind ik dat dat kan! Er verschijnt iets van je op het blog terwijl jezelf niet 'aanwezig' bent:-)

Ik merk dat er heel weinig reactie's zijn en ik denk dat er nog steeds veel mensen last hebben van de problemen bij blogger. Ik denk dat de problemen echter niet bij blogger zitten, maar bij internet explorer. Zelf werk ik met google chrome en ik heb nergens last van!


Ik heb een doorkijk kaart gemaakt met behulp van een gelatineblaadje. De sketch is van Stamptacular Sunday Challenge en het papier is van Bo Bunny en de serie heet Snowfall. Met een craftable van Marianne Design heb ik het gat in de kaart gemaakt en daartussen het gelatineblaadje gedaan. Verder heb ik een vlaggenlijn opgehangen met de tekst 'Jarig' erop en nog twee swirls en een mooie strik.


Aan de binnenkant van de kaart zit een afdrukje van Wee Stamps, Heidi, en die is ingekleurd met Distress Ink. Verder wat Liquid Applique, hotfix steentjes en een leuke tekst om het af te maken.


Nog een foto van de zijkant om te laten zien hoe leuk het lijkt, tenminste dat vind ik:-)

Deze kaart doet mee met de challenge van:
Stamptacular Sunday Challenge - Sketch
Craft Challenge - Celebrations
Winter wonderland challenge - Birthday wishes
Fussy and fancy friday challenge - Let is snow

Van de week kwam mijn prijsje binnen die ik heb gewonnen bij de Nederlandse kaartenuitdaging. Twee zakjes met bloemetjes en een zakje met leuke bedels... Thnx!!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe en alvast een plezierige zondag!

46 opmerkingen:

Rachel zei

Wat een leuk kaartje Mieke, prachtige kleuren! Groeten Rachel

Marianne Reijgersberg zei

Hoi Mieke,
Ik hoop dat je weer een beetje bij de mensen aan het komen bent, na je injectie.
Maar je kaartje is een schatje geworden. Heel mooi ingekleurd afdrukje. En wat doen de gelatine blaadjes het toch leuk hè. Ik heb er ook weer eentje gebruikt.
Groetjes Marianne

Anoniem zei

Hoi hoi,

Ik ben inmiddels ook over op chrome en kan dus weer fijn kaartjes kijken en reacties achter laten ;-)

Je kaart is erg mooi, ben enorme fan van de doorkijkkaartjes, maar kom er zelf niet aan toe. Je afdrukje is ook super ingekleurd.

fijne avond,
Groetjes Hélène

Tinie zei

Wat een leuk idee om een gelatine blaadje te gebruiken, geeft een leuk effect!!
Je kaartje is prachtig!!
groetjes Tinie

Irene zei

Beeldschoon kaartje Mieke, super lief afdrukje en zo mooi ingekleurd!
Eerst dacht ik dat het weer een schudkaartje was toen ik de gelatine zag maar dit is ook super leuk!!!

Liefs, Irene

Thea zei

Wat een lieverdje heb je weer gemaakt Mieke!
Leuk zijn ze de gelatineblaadjes, allain mot er gien vocht bie komm'!

Liefs Thea

Aletta zei

Wat een prachtig kaartje vol met prachtige details.

Groetjes Aletta

Wilma zei

Hallo Mieke,
Kom even je reacties "aanvullen" en net wat je schrijft.....met Chrome geen enkel probleem ☺☺☺.
Je kaartje is PRACHTIG en wat een leuk effect geeft dat gelatineblaadje.
Liefs Wilma

Anoniem zei

wat een schitterend kaartje is dit weer Mieke. Heel erg mooi gedaan. Ik moet het gebruik van zo'n gelatineblaadje ook eens gaan proberen want het is geweldig leuk.
groetjes Joke

Joke zei

Wat een supermooi kaartje Mieke en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Ik hou wel van die kleuren, het gelatineblaadje heb ik al eens eerder gezien een leuk idee.
Fijne zondag groetjes Joke

Martha zei

Wat een mooi kaartje is dit Mieke!!
En inderdaad met de reacties loopt het niet zo goed. Ik heb ook geen problemen om te reageren. Heb ook google chrome!
Groetjes,
Martha

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Mieke. Geweldig. Ik heb ook google chrome en heb nergens last van.

Heel veel liefs van Ineke

arjette zei

Wat een prachtig mooi kaartje!!! Dat afdrukje heb je schitterend ingekleurd zeg!!
Hoop dat het een beetje met je gaat...

groetjes Arjette.

Anke zei

Wat een schitterend kaartje.
Mooi die blauwe kleurtjes.
fijn weekend.
liefs Tessa & Anke

marja zei

Wat een super gaaf kaartje Mieke!!! Vind de kleurtjes geweldig, alles past zo mooi bij elkaar. Ik hoop dat je je al wat beter voelt na de injectie.

Lieve groetjes Marja.

Annemarie en Merit zei

Hoi Mieke gaat het weer een beetje met je na je injectie?
Wat een prachtig kaartje leuk met die gelatineblaadjes.
Bij ons doet blogger het ook nog maar bij sommige mensen kan ik niet reageren, jammer hopelijk lost het probleem snel op.

gr annemarie en merit

Bettina L. zei

Wow this is just perfect. Love how you've used the brown and blue theme and made it both vintage and wintery;) That bow, swirls and the "banner" makes it top notch. Thanks for playing at Stamptacular Sunday Challenge and good luck. Hope to see you back sunday for a new challenge. Bettina xx

Geertje zei

Wat een prachtig kaartje is dit!!
Groetjes Geertje

Anoniem zei

Hoi Mieke,

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt! Echt prachtig dit doorkijkkaartje.
Wij hebben Firefox en ik heb ook nergens problemen mee gelukkig.

Groetjes,
Nicole

Mariken zei

Wat een schatje, lief afdrukje en mooie kleuren!
Fijne zondag, gr-jes Mariken.

Sazzle zei

WOW what a great card Mieke, love love image and the colours you've used are so good :-)

Thanks for sharing this with us over at Fussy and Fancy for for our "let is snow" challenge and good luck.

xx Happy crafting & glittery hugs xx

Sazzle

http://sazzlecraft.blogspot.com/

Mieke zei

Super mooie kaart!
(En ik werk ook met Google Chrome en heb nergens last van...)

Colinda zei

Hoi Mieke, wat een topkaart!!! Zulke mooie kleuren! Heb idd, ook problemen met reacties achterlaten maar bij jou is het gewoon gelukt!
Een hele gezellige zondag, Colinda

corryskaart zei

hoi mieke
wat heb je een geweldig mooie kaart gemaakt erg leuk met dat venster en de afbeelding binnenin de kaart,in een woord samengevat PRACHTIG!!
groetjes van corry

Neline zei

Wat een prachtige kaart, leuk gedaan met het venster! Helemaal supers;)
groetjes
Neline

Anja zei

een hele mooie kaart.en leuk zoals je dat kijkvenstertje hebt gemaakt.
Jullie ook een fijne dag vandaag.

Groetjes Anja

GerJanne zei

Hoi Mieke,

nou, ik vind het er ook fantastisch uitzien. Snap wel dat je er tevreden over bent. Leuk effect met die gelatineblaadjes. En die ronde stans is helemaal mooi, zeg. Ik vroeg me al af hoe je dat gedaan had. Maar gelukkig beschreef je het erbij.
Ja, af en toe doe ik dat ook: iets plaatsen terwijl ik werk. En dan 's avonds de leuke reacties lezen!
genieten, he?

Groetjes, GerJanne

p.s hoe is het? Valt het mee na de prik?

Bernadet zei

gaaf Mieke,
Prachtige kleurtjes heb je gebruikt

Anneke. zei

Wat een leuk creatief idee van het gelatine blaadje. Prachtige kaart. Zelf gebruik ik Google Chrome erbij. Als mijn Internet explore niet werkt open ik blogger met Google Chrome en dat werkt.
Groetjes Anneke.

Marly zei

Hoi Mieke,

Wat een schattig kaartje! Dat gelatineruitje zie ik wel eens vaker voorbij komen hier en daar, maar omdat ik nooit gelatine gebruik heb ik geen idee hoe dat gedaan wordt!
Maar nogmaal ereg leuk.

Groetjes ut Grunn, Marly

Tinie zei

Wat heb je deze weer super ingekleurd, ben helemaal weg van je kaart, super kleuren en details er weer in verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Wat een prachtige kaart Mieke. Heb eens lekker rondgesnuffeld op je blog en zie zo veel moois. Ben lekker volger geworden. Grappig ik zie dat je designer bent voor elke kaart een feestje. Ik heb met alle twee de challenges meegedaan. Ik vind de start van dit blog super.
Hartelijke groet van Yvonne Rijk.

Chantal zei

Dat is idd een heel handige functie om posts klaar te kunnen zetten :) Leuke kaart is dit geworden zo met die gelatine!

Groetjes,
Chantal

Marijke zei

Hoi Mieke,

wat een beeldschoon kaartje is dit weer! Prachtig vind ik ook het designpapier. Leuk het gebruik van de gelatine blaadjes, dit zag ik laatst ook bij Marianne. Wat heb je het afdrukje schitterend ingekleurd!! Hoop dat je alweer wat opgeknapt bent van de prikken.

Fijne zondag verder,
Marijke en Chantal

Marlies zei

Een super mooie kaart Mieke! Mooie kleuren en een super schattige afbeelding. Ook prachtig gekleurd. leuk gedaan met het doorkijkje! groetjes, Marlies

LittleCraftsbyLia zei

Hey Girl, what a beautiful card you made! I love it!
Thanks for sharing it and playing along at CRAFT Challenge this week.
Best wishes and a big hug from Austria, Elisa (GDT Jan.)

Esther zei

Super kaartje hoor!!
Dat van tevoren inplannen moet ik nog uitdokteren.
En het blog probleem ligt denk ik net wat je zegt bij internet explorer.
Ik heb ook nergens last van met google chrome.

Groetjes esther

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje weer Mieke.
Heel veel sterkte met je injecties, hoop dat je er snel weer bovenop bent.
gr. liesbeth

Jolanda Cuper zei

Geweldige kaart met super mooie kleuren! het is echt een beauty!
Groetjes Jolanda.

Dora zei

hallo Mieke,
kaart is schitterend gemaakt. leuk effect met die galatineblaadje. het idee. (:
je details zijn weer prachtig.
ik hoop dat je dit keer wat minder bijwerkingen krijgt. sterkte.
en blogger.....ik weet het niet...ik werk ook met google chrome en soms gaat het ook niet goed. ik heb tot nu het meeste last dat ik de nieuwe berichten niet of wat laat te zien krijg.
groetjes Dora

Mary zei

Juweeltje van een kaart!!
En al die details die je hebt gebruikt....zoooo leuk!!!
Ik hoop dat de nare effecten van je injectie inmiddels weer weg zijn!
groetjes Mary

miriam zei

Hij is schitterend ,ik werk wel met google chrome maar heb er op sommige blogs wel last van
gr miriam

Christa zei

Wauw Mieke !! Erg mooi. Ik had hem natuurlijk al op FB bewonderd.... Maar hier zie ik nog veel meer mooie details. Prachtig ingekleurd met de inkt. Christa.

Cathy zei

Wat een prachtig kaartje!!!

Unknown zei

Prachtige kaart Mieke en dit afdrukje is zo lief, ik heb haar ook gekocht.
Prachtige kaart in hele mooie kleuren.

Lieve groetjes Suze

Miria zei

Hi, Mieke. Such a lovely creation! Thank you for joining Winter Wonderland this week, Miria x