zondag 3 april 2011

Ik snap er niks van!!!

Hallo allemaal,

Ik ben even helemaal de weg kwijt!!!

Ik ben bij al mijn berichten die ik heb gepost mijn reactie's kwijt...ik snap er niks van:-(

Dus ook de reactie's die ik al bij mijn candy had... Voor iedereen die al had gereageerd dus de vraag om even opnieuw te reageren...SORRY!

Ik snap er echt helemaal niks van. Heb vanmiddag met mijn vriendinnetje zitten kleuren en pak net de laptop weer en alles staat op 0 reacties!?!?!

Boehoehoehoe....iemand een iedee hoe dit kan?
Al die lieve woorden van jullie zijn weg!

4 opmerkingen:

Deborah zei

Oei, dat is wel heel vervelend... Ik heb dat nog nooit gehoord.
Zo jammer!
Groetjes Deborah

Annemarie en Merit zei

Nee meid ik kan je ook niet helpen meld me gewoon nog een keer aan. ik heb het verandert in 20 mei hoor.bedankt.

Marijke zei

Dat is heel vervelend, misschien heb je bij het kopje reacties op de knop alle berichten verwijderen geklikt en dan worden alle reacties eraf gegooit. Al je blogberichtjes staan namelijk op nul. Wel jammer!!
Groetjes Marijke en Chantal

Anke zei

Oh dat is vervelend. Ik heb ook geen idee!
liefs Tessa & Anke